sobota, 29 września 2018

Urodzinowa kartka patchworkowa w kolorze zielonym (115/2018)

Ostatnio przygotowuję się do warsztatów, które mam przeprowadzić dla rodziców i opiekunów naszych niepełnosprawnych uczniów.
Jedną z propozycji jest prosta urodzinowa kartka patchworkowa. Przyozdobiłam ją foamiranowymi kwiatkami i listkami z papieru czerpanego, które wycięłam wykrojnikami Lady E Design: Flower 001 Cutting Die Set, Leaves 003 Cutting Die Set, Tiny Leaves Cutting Die, Tiny Flowers Cutting Die Set

A tak prezentuje się ta karteczka





6 komentarzy:

  1. Świetne polączenie kolorystyczne , mieta z pudrowym różem :-) Widzę , że ostatnio Danusiu wiele patchorkowych karteczek wykonałaś.Bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu za miłe słowa <3 Szukałam pomysłu na coś prostego i jednocześnie efektownego, stąd pomysł na wykorzystanie patchworku :-)

      Usuń
  2. Śliczna kartka ,uczestnicy kursu na pewno sobie poradzą ,ale czy kwiatuszki takie wyjdą ? to już trudno powiedzieć bo Twoje są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma nadzieję Reniu, że kwiatki które stworzą spełnią ich oczekiwania :-)

      Usuń
  3. O, to i kwiatki na warsztatach będą? Myślałam, że elementy kartki będą już gotowe. Piękna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anettko - uczestnicy otrzymali wycięte elementy, a kwiatki robili sami. W ciągu 4 godziny wykonali 3 kartki: 2 świąteczne i tę patchworkową + oczywiście kwiaty. Wszyscy byli baaaaardzo zadowoleni i dumnie z siebie

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)