środa, 19 września 2018

Patchworkowa kartka wg mapki (113/2018)

Kartki urodzinowe, to to, co lubię robić najbardziej. Dzisiejszą zrobiłam wg mapki, którą znalazłam na blogu The Scrappy Sketches, gdzie ogłoszono mapkowe wyzwanie
https://thescrappysketches.blogspot.com/2018/09/wyzwanie-sierpnioweaugust-challenge.html

Swój patchwork ozdobiłam kwiatami z foamiranu, które wycięłam wykrojnikami Lady E Design: lilie - Lady E Design Dies Leaves 002, duży kwiat - Lady E Design Dies Flower 001, małe kwiatki - Lady E Design Dies Flower 004 / TINY FLOWERS
 Barwiłam je suchymi pastelami.

Kwiaty i kartka prezentują się tak:





Oczywiście karteczkę zgłaszam na wyzwanie w The Scrappy Sketches.

14 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, a kwiatki mistrzostwo świata! - lilie jak żywe.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńko stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna przepiękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem pełna zachwytu nad karteczka oraz kwiatuszkami. Również lubię chyba najbardziej robić kartki urodzinowo imieninowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatna i elegancka kartka.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Kwiaty wyszły fantastycznie.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za tyle miłych słów - serce rośnie, gdy się je czyta <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiaty jak żywe, kartka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, fantastyczne kwiaty! Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu The Scrappy Sketches! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatna, subtelna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)