niedziela, 23 września 2018

Pierwsze świąteczne kartki o nietypowym kształcie (114/2018)

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam 3 bożonarodzeniowe karteczki - pierwsze w tym roku. Chciałam by były w miarę proste i w nietypowym kształcie. Postawiłam na czapkę Mikołaj, skarpetę i but. Rozrysowałam sobie szablony, powycinałam, posklejałam elementy i przyozdobiłam poinsecjami wyciętymi za pomocą wykrojników Lady E Design: Poinsettia Flower Cutting Die Set i
Leaves 004 Cutting Die 
Karteczki przygotowałam z myślą o mamach naszych uczniów, dla których wkrótce będę prowadziła warsztaty. Mam nadzieję, że się spodobają

 Tak się prezentują:









 

13 komentarzy:

  1. Danusiu cudne są. Forma ciekawa. Nie myślałam jeszcze o kartkach świątecznych. Pomysł fajny. Ale czy można takie bez wykrojnika zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście Zdzisiu. Forma kartek wycięta jest odręcznie, a kwiatki są na tyle proste, że możesz je wyciąć nożyczkami. Problem może być z listami, ale pewnie coś wymyślisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki z pewnością spodobają się, bo są śliczne i w dodatku o nietypowych kształtach.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kształty kartek bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły na całkiem inne karki. Ja myślałam jeszcze o karteczce w kształcie dzwonka. Mam taką do zrobienia w niedalekiej przyszłości. Śliczne gwazdy betlejemskie. A z szyszeczkami świetnie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki i na pewno się spodobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj,Danusiu....zaszalałaś i oczywiście wprawiłaś mnie w zachwyt.Kartki pomysłowe i przepięknie wykonane.Najbardziej spodobała mi się kartka-czapka,bo takiej jeszcze nie widziałam Oczywiście zapisuję do kącika-inspiracje..Szczerze gratuluję,jesteś niesamowita.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna formo i cudne karteczki. Sprawią wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne karteczki Danusiu,już widzę co się będzie działo na warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie ubrałaś zimowe karteczki :) wiedziałam ż coś innego wymyślisz - super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobietki pięknie Wam dziękuję za tak życzliwe przyjęcie tych karteczek <3 Cieszę się, że się Wam spodobały :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)