niedziela, 30 września 2018

Czekolada jest dobra na wszystko... (116/2018)

... a jeżeli jeszcze podarujemy ją w własnoręcznie zrobionym opakowaniu, to nawet jeżeli ktoś nie lubi słodyczy - przyjmie z ochotą taki prezent.
Moje pudełko na czekoladę przyozdobiłam papierem scrapowym z ulubionym motywem deseczek. Wykorzystałam tekturkowy napis i narożniki, które pomalowałam białą farbą akrylową. Do tego skromna kompozycja z foamiranowych kwiatów i opakowanie na czekoladę gotowe
Czekoladownik jest inspiracją dla sklepu Filigranki, a prezentuje się tak:





5 komentarzy:

  1. Superowe to opakowanie zrobiłaś ,kompozycja jak zwykle cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie opakowałaś tę czekoladę Danusiu :)
    Też uważam, że czekolada jest dobra na wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się ze mną zgadzasz Elu :-) Chociaż z tego zestawu wolę pudełko ;-) Niestety w życiu mogę obejść się bez czekolady :-) Ale mam masę znajomych, którzy ją uwielbiają :-)

      Usuń
  3. No i teraz nie wiem, co mi się bardziej podoba - motto, które bardzo lubię, czy piękny czekoladownik :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że jedno i drugie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)