środa, 4 lipca 2018

Torebeczka i parawanik z cytatami dla starego przyjaciela (92/2018)

Mamy z mężem bliską nam osobę, która w czasach naszej młodości wiele znaczyła w naszym życiu. Szczególne ja ogromnie ją lubię i darzę zaufaniem. Mogę powiedzieć, że osoba ta miała ogromny wpływ na to jaka jestem i kim jestem. To taki stary przyjaciel, mentor z lat młodości.
Los sprawił, że nie widzieliśmy się ponad 30 lat, nie licząc kilku spotkań, jednak kontakt mieliśmy stały. Postanowiliśmy, że w końcu przyszedł czas, by znowu się spotkać.
Na tę okazję przygotowałam drobiazg: torebkę wykonaną wg kursu Reni oraz parawanik na zawiasach z moimi ulubionymi cytatami o przyjaźni. Parawanik oraz ramki pochodzą ze sklepu Filigranki.
Torebkę przyozdobiłam tekturkowym napisem  również z Filigranek oraz słonecznikiem, który wykonałam z żółtego i oliwkowego foamiranu irańskiego i masy soft. Wszystkie tekturki są zembossingowane, a brzegi stron postarzone i potuszowane brązowym tuszem.

Całość prezentuje się tak:









Torebkę zgłaszam na wyzwanie

https://infoscrapkowo.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-31-kolory-lata.html


14 komentarzy:

  1. Torebeczka z parawanikiem , a na nim wspaniałe cytaty , to prawdziwe CUDO !!! Kwiat-słonecznik jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna pamiątka ,lubię te Twoje cytaty ,słonecznik rewelacja ,a kurs na torebeczkę też mam i może kiedyś wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, Reniu, Agaszku - dziękuję Wam za miłe słowa. Cieszę się, że spodobał się WAm ten nietypowy komplecik :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Miło mi Elu, że przypadły Ci do gustu :-)

      Usuń
  5. Kolejne rękodzielnicze arcydzieło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Anettko za tak wysoką ocenę mojej pracy <3

      Usuń
  6. Świetna praca;) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Cieszę się, że mogłam dołączyć do zabawy :-)

      Usuń
  7. Jak pięknie i kolorowo :) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. wooow:)! alez sloneczna, piekna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lipcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała praca! dziękuję za udział w naszym letnim wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. super, przepięke kwiaty, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)