niedziela, 1 lipca 2018

Album - "Pocieszanki 4" (89/2018)

Jednym z moich zainteresowań jest zbieranie "złotych myśli", sentencji, cytatów, życzeń.
Wykorzystuję je później w moich pracach.
Specjalną pracą, która ma już swoją czwartą edycję, jest album - "Pocieszanki". To unikat, przeznaczony dla konkretnej osoby - otrzymuje go zawsze na swoje urodziny. I w tym roku nie mogło być inaczej.
 Bazę albumu kupiłam w Filigrankach. Spora część tekturek: napisy, cytaty, narożniki, postacie i kształty, również pochodzi z tego sklepu. Część z nich zrobiona jest na moje zamówienie. Tekturki zostały przeze mnie zembossingowane.
Cały album oklejony jest papierami LemonCraft - "Nie zapomnij mnie".
Do przyozdobienia wykorzystałam także motylki wycięta z papierów AltairArt - Foggy Dew - Butterflies/Wearing green
 
A całość prezentuje się tak - zdjęć sporo, ale mam nadzieję, że pooglądacie je i poczytacie z przyjemnością.



















 





14 komentarzy:

  1. Rewelacja - wszystko cudne ,bardzo lubię te Twoje "Pocieszanki" i często do nich zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, pocieszanki Twoje są niepowtarzalne, urocze. Dodające sił i bardzo wzruszające. Pięknie wykonane i mądrze zredagowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu,kolejny album obok którego nie można przejść obojętnie.Cudne papiery,piękne tekturki i oczywiście mądre ,wzruszające sentencje,do których dopasowałaś odpowiednie obrazy.Razem ...przepiękna pamiątka .Szczerze podziwiam i gratuluję.Pozwoliłam sobie zapisać kilka "pocieszanek".Może kiedyś się skuszę i zrobię sobie taki albumik,bo trochę różnych sentencji już mam...między innymi od Ciebie.Pozdrawiam serdecznie,Krystyna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne cudne pocieszanki, piękne sentencje

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się je ogląda i czyta, pięknie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne...tez mam takie zainteresowania, ale cytaciki zbieram, niekiedy wycinam z gazet i wklejam do starego i założonego od lat zeszytu....Piękny podarunek Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny cudny album stworzyłaś Danusiu.
    Bardzo mi się podobają te Twoje "pocieszanki": ciekawe cytaty i świetnie dobrane do nich obrazki, piękne papiery i perfekcyjne wykonanie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za tak ciepłe przyjecie moich "Pocieszanek" <3 Niezmiernie się cieszę, ze spodobał się Wam ten album :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały album, przepięknie dobrane pocieszające cytaty, sam pomysł i tytuł albumu-bezbłędny, całość "zapięta na ostatni guzik". Fantastyczny projekt Danusiu, jak zawsze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Małgosiu, że spodobały Ci się moje "Pocieszanki" :-)

      Usuń
  10. Bardzo piękne pocieszanki - cytaty rewelacyjne, tekturki niesamowite, a jedna z nich przypomina mi ten wzór haftu matematycznego http://tiny.pl/gsvf9

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Anetko za miłe słowa <3 Tektury wycięte są na wzór znalezionych przeze mnie gifów :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały album - "Pocieszanki" , piękne cytaty i tekturki.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)