wtorek, 31 lipca 2018

Letnia herbaciarka (97/2018)

Lato, lato wszędzie...
Postanowiłam zatem stworzyć coś letniego, ale nie będącego kartką. Już dawno przymierzałam się do wykonania herbaciarki, więc wykorzystam okazję i przyozdobiłam zakupione kiedyś pudełko na herbatę.
Wykorzystałam do tego mój ulubiony papier w zielone deseczki oraz słoneczniki, które wykonałam z żółtego foamiranu barwionego pastelami. Podstawę pomalowałam farbami CADENCE MEDIA
Herbaciarka jest inspiracją dla bloga sklepu Three Wishes

Całość prezentuje się tak:







14 komentarzy:

  1. Cudeńko stworzyłaś ,jak zwykle jestem zachwycona kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Reniu <3 Słoneczniki takie proste, delikatnie potarmoszone :-)

      Usuń
  2. Jaki śliczny, a te słoneczniki sa cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne słoneczniki i całość bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam upalnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Elu za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Fantastyczna herbaciarka!!! :)
    Bardzo dekoracyjna :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Splociku, że spodobała Ci się moja herbaciarka :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  5. Takiej świetnej herbaciarki jeszcze nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)