poniedziałek, 30 lipca 2018

Męska kartka typu split panel card fold (96/2018)

Męskie kartki, to dla mnie zawsze spore wyzwania. Pomimo to, postanowiłam się z nim zmierzyć, tworząc kartkę dla kolegi - muzyka. Lubię też kartki o nietypowym kształcie. Korzystając z okazji postanowiłam zrobić swoją pierwszą kartę typu split panel card fold.
 Kartkę wykonałam wykorzystując craftową bazę oraz tekturki: mężczyzna elegancki, Sto lat (nowość). Tekturki zostały przeze mnie zembossingowane
Wykorzystałam produkty ze sklepu Filigranki, dla którego karteczka jest inspiracją

A tak się prezentuje:

 

Karteczkę można postawić

 

Kilka szczegółów
 


6 komentarzy:

  1. Poradziłaś sobie super ,ciekawy kształt ,muszę wypróbować przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna!
    Męska a bez narzędzi i trybików ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Lubie takie proste męskie kartki 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, nie bądź taka skromna - przecież męskie kartki świetnie Ci wychodzą, czego ta jest najlepszym przykładem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobietki jest mi ogromnie miło, że karteczka zyskała Waszą przychylność :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)