poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Wiosna, ach to Ty... - inspiracja dla Three Wishes z wideo-kursem (57/2018)

Wiosna, cudowna pora roku. Przyroda budzi się do życia, w koło kwitną kwiaty, fruwają motyle, słoneczko przygrzewa i człowiekowi od razu chce się żyć.
Postanowiłam Wam dzisiaj pokazać moją wiosnę, pełną stokrotek, niezapominajek, kwiatów dzikiej róży i... motyli
Karteczka jest inspiracją dla Three Wishes. Tam możecie zobaczyć spis materiałów, z których skorzystałam

A tak prezentuje się moja praca: 




Zapraszam też na mój wideo - kurs, jak zrobić niezapominajki z foamianu


Pracę zgłaszam na wyzwanie:

https://like-chellenges.blogspot.com/2018/04/z-grafika-wyzwanie-33.html




http://www.craft-o-clock-blog.pl/?p=2552


https://warsztat-24.blogspot.com/2018/04/20-kwiecie-n-wyzwanie-1.html

10 komentarzy:

  1. Kolejny kurs bardzo obrazowy ,niecierpliwie czekam na kolejny :) wiosenka superowa :) R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i bardzo wiosenna, powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam kobietki za miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezapominajki skradły moje serce! Dziękuję za udział w wyzwaniu Warsztat-24.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, wiosenna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft O'Clock :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie piękna praca! Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu -Warsztat-24. Pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiaty i ciekawa kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U ciebie jak zawsze uroczo Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)