wtorek, 24 kwietnia 2018

Komunijna książka (58/2018)

Sezon komunijny w pełni i niejeden zastanawia się co można zrobić, by wspomnienia Komunii pozostały na długo w pamięci. Z pewnością jedną z możliwości jest podarowanie kartki z pięknymi życzeniami, która po latach przywoła miłe wspomnienia.
Ja proponuję Wam kartkę komunijną w formie książki, która jest przy okazji moją kolejną inspiracją dla Filigranek. Przyznaję, że Iza zainspirowała mnie pomysłem na zagospodarowanie środka.

Przód




Tył



Środek



Spis produktów potrzebny do wykonania takiej kartki-książki znajdziecie na blogu Filigranek.

Pracę zgłaszam na wyzwanie



https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2018/04/wyzwanie-31-dowolna-praca-z-tekturka.html


https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/04/wyzwanie-43-liscie-listki-listeczki.html

8 komentarzy:

  1. Piękna pamiątka Danusiu :) R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnętrze rewelacyjne, całość piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca budząca podziw. Wielkie brawo. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że spodobała się Wam moja praca :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam dołączyć do zabawy :-)

      Usuń
  6. Piękna praca! Dziękuję za wspólną zabawę w Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna pamiątka! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)