sobota, 21 kwietnia 2018

Kartka-książka na Srebrne Gody (56/2018)

Polubiłam kartko-książki, bo są świetną pamiątką na szczególne okazje, taką jak na przykład Srebrne Gody.
Swoją bazę pomalowałam pastami woskowymi: złotą a na nią nałożyłam białą. Powstał kolor starego złota. Do tego fajny papier - Wyższe sfery 01 oraz całe mnóstwo tekturek, które też pomalowałam jak bazę książki. Wszystko dopełniają moje różyczki z foamiranu, które wycinałam TYM wykrojnikiem.










Pracę zgłaszam na wyzwania:
 
http://bloomcraft.pl/2018/04/09/wyzwanie-19-dzien/

https://warsztat-24.blogspot.com/2018/04/20-kwiecie-n-wyzwanie-1.html

13 komentarzy:

  1. Masz rację - to wspaniała pamiątka ,szczególnie gdy jest przez Ciebie ozdobiona :) R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pamiątka onika27

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, niezwykłe elegancka pamiątka 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu coś pięknego �� miałaś rację. Warto było poczekać. Piękna ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna pamiątka i na dodatek BARDZO elegancka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna i bardzo elegancka pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancka pamiątka!
    Dziękuję za zgłoszenie do wyzwania BloomCraft!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za tak miłe słowa w Waszych komentarzach <3 Cieszę się, że ta forma kartki przypadła Wam do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka perfekcyjnie wykonana, widać spory nakład pracy i kwiaty dopracowane w każdym calu. Dziękuję za udział w wyzwaniu Warsztat-24.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna praca:) Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu -Warsztat-24. Pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa pamiątka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Warsztat-24 :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)