sobota, 28 kwietnia 2018

Dla pań - różne okazje (59/2018)

Dzisiaj chciałbym Wam pokazać 2 karteczki z kobietą w roli głównej. Jednak każda z nich podarowana została z innej okazji.
Karteczka sztalugowa z grafiką, wykonana na bazie z Rzeczy z Papieru, przyozdobiona moimi kwiatkami, z pięknymi papierami i motylami




Drugą zrobiłam z okazji 50 urodzin koleżanki.
Przyozdobiłam ją tekturkami, które pomalowałam za pomocą pasty woskowej, moja foamiranową różyczką oraz papierem do scrapbookingu.
Koronkę wycięłam za pomocą wykrojnika Marianne Design Creatables- Ażurowy border (LR0385)

  

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki Danusiu.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe rozwiązanie ,podobają mi się :)R.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki pomysłowe,piękne papiery ,kwiatuszki cudowne i całość godna podziwu.Zapisuję w inspiracjach,bo też mam taką bazę na kartkę sztalugową i będzie świetna podpowiedź.Gratuluję Danusiu i serdecznie pozdrawiam .Krystyna N.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję kobietki za tak miłe słowa, pozostawione pod tym postem :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)