wtorek, 21 listopada 2017

Urodzinowa z metalowym serduszkiem (41/2017)

Dzisiaj chcę Wam pokazać urodzinową karteczkę, którą przyozdobiłam kwiatkami z szyfonowego foamiranu oraz foamiranu na ciepło, barwionych suchymi pastelami. Do kompozycji kwiatowej dodałam: metalową zawieszką w kształcie serca, kawałki ażurowej serwetki, kokardę ze sznurka, tekturkowy napis i kilka dźetów. Brzegi nieco postarzyłam i podbarwiłam tuszem.

Całość prezentuje się tak:


A tu nieco szczegółów:




Karteczkę zgłaszam na wyzwanie:

http://www.altairart.pl/2017/11/wyzwanie-11-metalowa-ozdoba-challenge.html

11 komentarzy:

  1. piękna kartka Danusiu ,widzę że ten kolor coraz częściej pojawia się na Twoich kartkach :) R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka Danusiu, a kwiatki cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, cudne kwiaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, jakie cudeńko....na dodatek w moich ulubionych kolorach <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że karteczka przypadła Wam do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful card, so elegant.
    Thanks for playing at Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, fiolet :-) Kartka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna delikatna karteczka. Pozdrawiam i Dziękujemy za udział w naszej zabawie w AltairArt. Olivka

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna, i taka delikatna, a te serduszko :3 jejku cudowny dodatek.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)