środa, 15 listopada 2017

Komplet dla dostojnej Jubilatki (39/2017)

Dzisiaj komplet dla 80 - latki. Postanowiłam zrobić kartkę w formie składaczka z baz  Rzeczy z Papieru - Pracownia Rękodzieła. Przyozdobiłam ją kwiatkami z foamiranu i serwetką z masy, którą wykonałam za pomocą specjalnej foremki. Brzegi kartki nieco postarzyłam. Dodałam kilka półperełek, napis z tekturki. Pudełko z okienkiem (też pochodzi z Rzeczy z Papieru - Pracownia Rękodzieła) przyozdobiłam papierową koronką i półperełkami.








6 komentarzy:

  1. komplet jest cudny ,jubilatka będzie zachwycona :)R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna! Przepiękne prace tworzysz, aż miło popatrzeć. Pozwolisz, że rozgoszczę się na Twoim blogu na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Agnieszko za miłe słowa <3 Cieszę się, że spodobały Ci się moje praca :-) Będzie mi miło gościć Cię na moim blogu :-)

      Usuń
  3. Zestaw jak zawsze piękny, no i te kwiaty...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)