sobota, 25 listopada 2017

Sanie świąteczne (43/2017)

Zakochałam się w drewnianych sankach, które można kupić w sklepie Three Wishes.
Można ozdabiać je na różne sposoby. Ja pomalowałam je farbą akrylową, przykleiłam śnieg i kilka perełek do odręcznie namalowanych zawijasków.
Sanki są świecznikiem. Wykorzystałam do tego ledową świeczkę. Do przyozdobienia wykorzystałam również poinsecje, które wycięłam za pomocą wykrojników zaprojektowanych przez Agnieszkę Cebulę. Kwiatki wykonane są z foamiranu: czerwonego i białego (na ciepło) oraz welurowego (mojego ulubionego). Myślę, że tak przyozdobione saneczki nie tylko są fajną ozdobą świąteczna, ale również mogą być ciekawym prezentem. Światełko świeczki dodatkowo podkreśla magiczny charakter Świąt

A teraz już moje saneczki. 









 Jeżeli spodobały się Wam moje saneczki, to:

Zapraszam Was do zakupów w Three Wishes, szczególnie, że do niedzieli mają spore obniżki - szczegóły TUTAJ

Saneczki zgłaszam na wyzwania:





23 komentarze:

  1. Ślicznie ozdobiłaś saneczki ,kwiatki rewelacyjne jak zwykle :) R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sanie :) Nastrajają świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie się cieszę, że saneczki spodobały się tylu osobom :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. magicznie wyszło - dziękuję za wspólną zabawę z Manuną - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam dołączyć do zabawy :-)

      Usuń
  5. cudowne, fantastycznie ośnieżone :) dziękuję za wspólną zabawę z Manuną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne sanie, wspaniały pomysł na świąteczny świecznik :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Manuny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam dołączyć do zabawy :-)

      Usuń
  7. Очень интересная композиция с санями! И свеча вписалась удачно, и в целом это оригинально. Спасибо за активное участие в заданиях блога ТДЗ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  8. Я рад, что тебе понравились мои сани

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, godne św. Mikołaja :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł, a efekt magiczny
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy

    OdpowiedzUsuń
  11. sanie są cudowne, magiczne i niezwykle urokliwe dziękuję za zabawę z Towarzystwo Dobrej Zabawy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. DOBROSŁAWA, Magdalena Wó-Ry /decoartM/ - miło mi, że i Wam spodobały się moje saneczki :-) Cieszę się, że mogłam wziąć udział w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne, aż mi się łezki w oczkach zakręciły. Bardzo piękne.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)