poniedziałek, 6 listopada 2017

Bożonarodzeniowe kartki z badzikami (36/2017)



Dzisiaj inspiruję bożonarodzeniowo na blogu sklepu Three Wishes. Była już klatka/świecznik oraz saneczki bożonarodzeniowe. Teraz pora, by pokazać jakąś karteczkę.
Postanowiłam, że w swoich najnowszych wykorzystam badziki, czyli takie metalowe okrągłe plakietki przypinane agrafką, spinką. W scrapbookingu mogą być zakończone dwoma metalowymi "wąsami" lub kostką dystansującą. Ciekawy przydaś :-)

 Zrobiłam dwie karteczki (pierwsze w życiu) z tymi gadżetami. A wyszło tak:


 





Listę materiałów potrzebnych do wykonania takich kartek znajdziecie tutaj

8 komentarzy:

  1. Ciekawe kartki ,ja tradycjonalistka (hi,hi) i skradam kartkę drugą ,mnie się jakoś zlała ta pierwsza :) R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kartki bardzo ciekawe. na pierwszej dużo się dzieje, ale jest bardzo oryginalna. Druga cudna i bardzo romantyczna.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. obydwie są prześliczne,może ta druga bardziej.........?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba badziki pięknie oprawione :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)