niedziela, 16 lipca 2023

Ukwiecona nalewka

 Ostatnio wróciłam do papierowych kwiatków.

Pokazywałam je Wam TUTAJ i TUTAJ (w poście wideo-tutek jak je wykonać).

Polubiłam ten zestaw kolorystyczny: delikatnie romantyczny i pasujący też do prac vintage

Część kwiatków już wykorzystałam w torbie na prezent

A dzisiaj wykorzystałam kwiatki do przyozdobienia buteleczki z nalewkę (oczywiście własnej produkcji), która do tej torby trafi.

Chciałam by torba i butelka stanowiły komplet.

Jak myślicie: udało mi się?






2 komentarze:

  1. Oczywiście, że Ci się udało. Piękny komplet stworzyłaś. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spodoba się również obdarowanym :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)