poniedziałek, 26 czerwca 2023

Papierowe kwiatki

 Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejne papierowe kwiatki. Wykonałam je z papieru o gramaturze 100g.

Tym razem modelowałam wilgotne płatki dłutkiem kulkowym. Kolor uzyskałam dzięki tuszom Distress - zarówno Oxide jak i Ink

Korzystałam z wykrojników: Sizzix Bigz Die -Flower, Black-Eyed Susan (658422) - niestety raczej już nie do zdobycia, Craft&You - chaber [CW171] i różych marki Lady E Design

 Wyszły mi takie oto kwiatki




 Tak się zastanawiam, bo dawno nie robiłam żadnego tutka, czy jest zapotrzebowanie na filmik z kwiatkami z papieru, czy jest już ich wystarczająco dużo?

4 komentarze:

  1. Zrób tutek ,ja chętnie popatrzę ,bo kwiatki się pięknie prezentują . Teraz to zazwyczaj materiałowe są na tapecie papier poszedł w zapomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiatki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiaty 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Renia, Annette ;-) , Anonimowy - dziękuję za miłe słowa <3 Cieszę się, że kwiatki przypadły Wam do gustu. Powolutku myślę nad tutkiem :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)