niedziela, 30 lipca 2023

Kartka na 60 urodziny

Cyferkowe bazy Goatbox są świetną alternatywą na spersonalizowane kartki urodzinowe. Dzisiaj chcę Wam pokazać kartkę, którą zrobiłam na 60 urodziny naszego przyjaciela. Poza bazą cyfry w kolorze ecru, użyłam także papierów Mintay - Garage - duży bloczek +bonus.

Poza tym karteczkę ozdobiłam wyciskami z masy soft, które pomalowałam czarną farbą oraz woskową pastą w kolorze miedzi (pasta woskowa SeeArt 20 ml metal miedź). Brzegi pocieniowałam brązowym tuszem







 

6 komentarzy:

  1. Świetna kartka. Ciekawie wypisałaś życzenia. Taki kształt pozwala działać wyobraźni ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Basiu, że Ci się spodobała karteczka :-) Przyznaję, że lubię te cyferkowe bazy :-)

      Usuń
  2. Super kartka. Świetne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)