czwartek, 11 maja 2023

Wiejski shadow card

 18 urodziny, to wyjątkowa okazja do uczczenia. Chciałam i ja z tej okazji zrobić dla solenizantki wyjątkową kartkę. Dziewczyna uwielbia wieś i wszystko, co się z nią łączy. Zatem temat przewodni miałam. Trzeba było dobrać bazę kartki i grafikę. Jako bazę wybrałam Shadow Card 15cm kraft KOŁO od GoatBox, bo zawsze się sprawdza, gdy chcemy osiągnąć efekt WOW!. Grafiki, to m.in. od Creatikon - BOHO i Słoneczniki. Zostało mi trochę "zabawy" z wycinaniem. Zdradzę Wam, że karteczka zachwyciła nie tylko solenizantkę, ale także gości, bawiących się na jej urodzinach.











2 komentarze:

  1. Brak mi słów ,wcale się nie dziwię że się wszyscy zachwycali .bo ja to robię przez ekran ,a co dopiero na "żywo" - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Reniu, że karteczka Ci się spodobała :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)