niedziela, 28 maja 2023

W moim ogródeczku - maj

Maj, to pięknie kwitnące kwiaty, ale też wschodzące powoli warzywa. Mój ogródek wzbogacił się o nowe drzewka, które sprezentowały mi koleżanki. To wierzba hakuro, wierzba pleciona i złotokap, który pomimo, iż został posadzony u na jako spore drzewo,  przyjął się i cieszy nas swoimi pięknymi żółtymi kwiatami. Mąż marzył o folii i ją postawiliśmy - pierwsze zbiory już za nami.

A tu kilka fotek z naszego budzącego się do życia  ogródka

























A tu moje drzewka














nasz "warzywniak"




I ogród nocą











4 komentarze:

  1. Pięknie w tym Twoim ogrodzie ,ale o tym już pisałam zeszłym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Reniu, że spodobał Ci się mój ogródek. Praktycznie każdego dnia, coś się w nim zmienia. Myślę, że w czerwcu będzie już kompletny.

      Usuń
  2. I ja chyba też już to kiedyś pisałam - piękny masz ogród, Danusiu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Annette, że spodobał Ci się mój ogródek :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)