czwartek, 23 marca 2023

Początek i koniec wielkanocnego sezonu karteczkowego

 Tegoroczny wielkanocny sezon karteczkowy, z różnych względów był u mnie króciutki. W zaledwie w 2 dni zrobiłam wszystkie kartki, które wyślę rodzinie i najbliższym.

Ponieważ mam problemy z ręką, postanowiłam, że karteczki będą wyjątkowo proste: dwukolorowe, płaskie, z wykorzystaniem tylko tekturek różnych producentów (niektórych nie ma już niestety na rynku).

Wykorzystałam bazy Goatbox w kolorze ecru i kraft.Również z Goatbox pochodzą papiery, którymi wyklejałam kartki.

A tak się prezentują:






2 komentarze:

  1. Proste jest piękne. Mam nadzieję, że Twoja ręka już wydobrzała. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie proste świąteczne kartki :-) Z ręką jest lepiej, ale to jeszcze nie to. Na szczęście jestem pod stałą opieką neurologa

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)