sobota, 11 marca 2023

Bursztynowe serduszka w ozdobnych opakowaniach

 Opakowanie dla przedmiotów o nietypowym kształcie może być kłopotliwe. Ostatnio zrobiłam m.in. serduszka akrylowe, które niedawno Wam pokazywałam. Chciałam jednak większe z nich dodatkowo opakować,a przez to dodać im elegancji.

Świetnie się tutaj sprawdziły goatboxowe pudełka na bombki/kubki. Wybrałam pudełka w kolorze ecru i kraft, ponieważ najbardziej pasowały mi do moich bursztynowy serduszek.

Do ich przyozdobienia wykorzystałam wyciski z masy soft, nawiązujące kształtem i kolorem do tych, jakich użyłam do ozdobienia serduszek. Wyciski pomalowane są czarną farbą akrylową i woskiem w kolorze starego złota.

Bazy pudełek okleiłam goatboxowymi papierami w niepełnym A4 - papier ecru ze strukturąeko



























6 komentarzy:

  1. Jakie cudne, oczu nie mogę oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i dodałaś sercom elegancji. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Istne cudeńka!!! Sama mam gdzieś zaczęte bursztynowe serduszka, chyba powinnam je dokończyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie dokończ. Na pewno będą piękne :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)