środa, 29 marca 2023

Płaskie jajko w stylu vintage

 Dzisiaj chcę Wam pokazać płaskie jajko w stylu vintage.

Użyłam płaskiego jajka, farby akrylowej w kolorze kości słoniowej, pasta postarzającej, lakieru bezbarwnego, masy soft i foremek, m.in.: PRIMA-FOREMKA SILIKONOWA 20x13 GRUNGY FRAMES, dwa ornamenty foremka silikonowa 5x2cm  - foremki zakupione w sklepie Inspirello, mała kamea - prezent od koleżankiforemka silikonowa pięć sznurów pereł - ARTMD0315 - szukałam jej bardzo długo i udało mi się ją znaleźć zupełnie przypadkiem w sklepie Serwetki-cudaniewidy.pl

A tak prezentuje się moje jajko



4 komentarze:

  1. Piękny medalion, uwielbiam Twoje nietuzinkowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję moja droga za miłe słowa <3

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)