sobota, 17 grudnia 2022

Oszronione bombki

 Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje oszronione bombki.
Przyznaję, że miałam całkiem inną koncepcję na nie, ale... No właśnie. chciałam sobie ułatwić pracę i zamiast tapowania farbki efekt szronu, użyłam spreju efekt szronu oraz srebrnego brokatu w spreju. Na filmiku, który oglądałam wyglądało, że użycie spreju jest proste, a efektem jest równo pokryta powierzchnia. Niestety - u mnie wyszły plamy i zacieki, więc musiałam ratować bombki. Przeprosiłam się z farbką i gąbeczką i próbowałam zatapować paskudny efekt użycia spreju. Musiałam też zmienić koncepcję, co do udekorowania bombek. Niestety poza ukryciem pod choinkami zacieków, nic innego nie wpadło mi do głowy. Ale nieskromnie przyznam, że efekt nawet mi się podoba.
A Wy co sądzicie o tych bombkach?












6 komentarzy:

  1. Bombki wyglądają cudownie:) Choineczki wyszły Ci świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Aniu, że bombeczki przypadły Ci do gustu. A nad choinkami ciągle pracuję :-)

      Usuń
  2. Fajny efekt wyszedł ,czasami z przypadku wychodzi coś pięknego 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą i tak myślę, że w sumie nawet dobrze, ze tak się stało, bo do tej pory u nikogo jeszcze nie widziałam takich bombek :-)

      Usuń
  3. Hmmm... patrzę na zdjęcia i tak sobie myślę, że niedociągnięcia widzisz tylko Ty, bo o nich wiesz, a my - nieświadomi niczego oglądający - myślimy, że to zamierzony efekt, piękny zresztą. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Annettko, że tak uważasz. Cieszę się, ze Ci się spodobały :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)