sobota, 10 grudnia 2022

Bożonarodzeniowe czekoladowniki

 Nie od dziś wiadomo, że czekolada jest dobra na wszystko. A czekolada w pięknym pudełku na pewno umili świąteczne chwile i będzie miłym, słodkim dodatkiem do znalezionego pod choinką prezentu.
GoatBox ma kilka modeli opakowań na czekoladki w szerokiej gamie kolorystycznej.
Ja wybrałam dwa opakowania w moim ulubionym kolorze kraft: na czekoladki Ritter Sport oraz na czekoladę 100g

Do ozdobienia posłużyły mi papiery o tematyce bożonarodzeniowej - wycięłam z nich tła i zdublowane elementy, które nakleiłam nadając nieco przestrzennego charakteru całości.

W środku jest miejsce na spersonalizowaną sentencję lub życzenia.
Czekoladowniki równie dobrze sprawdzą się jako opakowania nietypowych kartek lub niewielkich upominków. Ja jeszcze nie zdecydowałam się, co włożę do środka opakowania na czekoladę i komu podaruję je, dlatego w środku nie ma jeszcze życzeń i zawartości

Czekoladowniki są moją inspiracją w ramach DT GoatBox









4 komentarze:

  1. Jak pięknie:) Pudełeczka wyglądają cudownie! Świetne papiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. papiery są z kolekcji Scrap8 - Czekając na Mikołaja

      Usuń
  2. Śliczne są, a bałwanek przesympatyczny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)