czwartek, 1 września 2022

Misz - masz robótkowy

Z ogromną radością chwalę się, że jedna z moich prac wygrała ex aequo wyzwanie w CUDNEJ PACZCE na pracę z wykorzystaniem rolki po taśmie klejącej. Do rolki dodałam szpulę po sznurku, trochę farby, wycisków, błyskotek i wyszedł mi taki oto świecznik



Oprócz tego powstała zawieszka - domek






 Powstała też studnia pozytywnych myśli - prezent dla koleżanki odchodzącej na emeryturę. W studni i wiaderku znajdują się ruloniki z różnymi sentencjami. Ozdobiłam ją słonecznikami z papieru






I na koniec - koszyczek z letnimi papierowymi kwiatami








6 komentarzy:

  1. Prawdziwy misz-masz, a co jedna praca, to piękniejsza i sama już nie wiem, czy mi się bardziej podoba, koszyk, czy studnia, czy domek, czy świecznik. Wygranej gratuluję - w pełni zasłużona. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Annette, że spodobały Ci się te prace :-) Dziękuję Ci za miłe słowa <3

      Usuń
  2. Wiesz że jestem fanką Twoich prac .Zawsze mi się wszystko podoba ,o czym staram się napisać .Są jednak takie rzeczy które mi w pamięci zostają np anioły ze sznurka ,które skradły moje serce .Teraz do nich dołączyła zawieszka domek ,jest po prostu rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziękuję Ci a tak miłe słowa i ogromnie się cieszę, że wśród moich prac są takie, które skradły Twoje serce na maxa :-)

      Usuń
  3. Fantastyczne prace, no sama nie wiem, co najbardziej mi się podoba. Ale chyba świecznik wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)