poniedziałek, 29 sierpnia 2022

Szkoła Vintage

 Wkrótce rozpocznie się nowy rok szkolny. Z tej okazji w Creatikon powstała nowa kolekcja Szkoła Vintage. Kolekcja ta doskonale sprawdzi się w pracach związanych ze szkołą (Początek roku szkolnego, Pasowanie na ucznie, Dzień Edukacji Narodowej, Zakończenie roku szkolnego)

Wykorzystując tę kolekcję, zrobiłam karteczkę i pudełko w kształcie kredki na małe słodkie co - nie co, by osłodzić powrót do szkoły

Bazy karteczki i pudełka - kredki są marki GoatBox.











2 komentarze:

  1. Pomysłowo i pięknie, pozdrawiam :-) W zerówce miałam piórnik w kształcie kredki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że moja praca przeniosła Cię w świat dzieciństwa :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)