poniedziałek, 25 lipca 2022

Urodzinowe DL z kwiatami z materiału

 Dzisiaj dwie karteczki na roczne karteczkowe wyzwanie CUDNEJ PACZKI oraz bingo. 

Do ich wykonania użyłam baz DL od GoatBox i nowych grafik od Creatikon - Papiery bazowe BIAŁE LILIE

Obie kartki przyozdobiłam moimi kwiatkami z materiału

Kartka 30/52 - z koronką




Kartka do bingo

kraftowy element (motylki, baza, tło) - słonecznik (a nawet dwa 😉 ) - tekturka (pod kwiatkami i tekturkowy napis)
jakby trzeba było to pasuje również do:
kratka (tło) - słonecznik (wiadomo są 2 😉 ) - sznurek (jako kokardka)
No i trochę naciągając 😉
nierówno (postrzępione brzegi) - słonecznik - czarne kropki (w rogach i w kompozycji kwiatowej poprzyklejane okrągłe czarne dżety/cyrkonie)
 





Ciekawa jestem, jak Wam się podobają? Czy któraś z nich podoba się bardziej?

6 komentarzy:

  1. Obie kartki pięknie się prezentują ,kwiatki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Renia, Elunia, Asia - bardzo mi miło, że spodobały się Wam moje karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kartki z cudownymi kwiatami, trudno wybrać piękniejszą. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)