czwartek, 14 lipca 2022

Ślubna kartka DL w pudełku z papierowymi kwiatkami

 Dzisiaj chcę Wam pokazać ślubną kartkę DLw beżach, z tekturkami i papierowymi kwiatkami.Kartkę umieściłam w pudełku, które również przyozdobiłam tekturką i kwiatkami wykonanymi z papieru czerpanego.

Komplet jest inspiracją dla CraftCorner

Na półkach sklepu znalazłam:
białą bazę kartki DL,
- białe niskie pudełko DL z owalnym otworem,
- papier Simple Story 3 beige 04 - ScrapAndMe,

- tekturka Royal serce - Scrapieniec,
- kóleczka tekturkowe (użyte jako dystanse)
- klej magik


 







8 komentarzy:

  1. Ależ elegancki komplet! I ta głębia między pudełkiem a umieszczoną w nim kartką jest świetna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciszę się moja droga, że komplecik Ci się spodobał :-)

      Usuń
  2. Śliczny komplet na prezent ślubny 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa <3 Z tego co wiem, bardzo się spodobał :-)

      Usuń
  3. Bardzo gustowny i elegancki komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi Olu, że i Tobie się spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)