wtorek, 26 lipca 2022

Kwiatki z papieru czerpanego

 Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejne kwiatki. Tym razem do ich wykonania użyłam białego papieru czerpane, distressów, mgiełek, a nawet farby akrylowej - i te kwiatki utrwalałam hegronem.
Są wśród nich maki, słoneczniki, piękne róże, skromne stokrotki i niespełna centymetrowe maluszki.
Kwiatki wycinałam różnymi wykrojnikami i modelowałam głównie za pomocą nagrzewnicy.
Ciekawa jestem, które z nich skradły Wasze serca.

A oto efekt moich poczynań

 

 

 





12 komentarzy:

  1. Szczerze ? - wszystkie są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są piękne, ale najbardziej urzekły mnie róże :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki są niesamowite! Zupełnie jak te naturalne! Róże są zdecydowanie moim faworytem! 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że kwiatki się spodobały :-)

      Usuń
  4. Wszystkie są przepiękne, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się moja droga, że Ci się podobają :-)

      Usuń
  5. Cudowne jak zawsze pozdrawiam serdecznie Wanda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło, że spodobały Ci się moje kwiatki :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)