środa, 23 lutego 2022

Pudełko na serduszko

 Serce, to symbol miłości. Upominki w kształcie serca dajemy bliskim nam osobom. Specyficzny kształt nie ułatwia jednak opakowania. Ostatnio właśnie szukałam odpowiedniego, dla jednego z moich akrylowych serduszek. W końcu znalazłam pudełko na bombkę/kubek w kolorze ecru, w którym bez problemu schowałam mój upominek.

Ścianki okleiłam papierami Scrap And Me - Pink Blossom 2 09/10 oraz Simple Story 3 beige 09/10, które idealnie współgrają z wzorem na moim serduszku. Pudełko jest moją inspiracją dla CraftCorner





2 komentarze:

  1. I serce piękne i pudełko. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma nadzieję, że spodoba się także osobie obdarowanej :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)