czwartek, 10 lutego 2022

Decoupage: walentynka i obrazek

 Dzisiaj prace wykonane techniką decoupage. Wykorzystałam serce na podstawce 15 cm oraz owalną tabliczkę HDF  z frezowaną ramką. 

Do ich przyozdobienia wykorzystałam m.in.: serwetki, klej do decoupage, wikol, żelazko, farby akrylowe, lakier bezbarwny matowe, woski, bawełnianą koronkę, wyciski z lekkiej masy soft.

Tworząc swoje prace, chciałam poćwiczyć przyklejanie serwetek za pomocą żelazka, malowanie deseczek, firanek i chlapanie.

Jak mi poszło oceńcie sami




4 komentarze:

  1. Wyszło rewelacyjnie. Dopiero przy drugim spojrzeniu zorientowałam się, że firanka na owalnym obrazku jest namalowana. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobały moje decoupage - wprawki. Ciągle ćwiczę, ciągle się uczę. Nad firankami jeszcze muszę popracować

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)