sobota, 5 lutego 2022

Deska decoupage

 Dzisiaj ciąg dalszy mojej zabawy z decoupage.

Tym razem postanowiłam przyozdobić deskę kuchenną.

Chciałam ją zrobić, bo chciałam się nauczyć przy okazji kilku rzeczy: przyklejania dużych serwetek (tu najlepiej się sprawdza przyklejanie na żelazko), malowania firanki oraz deseczek. Z firanką poszło po japońsku, czyli jako-tako, bo tło serwetki, z której skorzystałam jest bardzo jasne. Natomiast z deseczek jestem mega zadowolona.

Zobaczcie jak mi poszło. Dajcie znać, co sądzicie :-)




4 komentarze:

  1. Świetne <3
    Lubię decoupage, ale nigdy nie robiłam desek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz Asiu kiedyś spróbować - to nie jest takie trudne :-)

      Usuń
  2. Poszło Ci świetnie, a deseczka doda uroku kuchni. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Już ozdabia kuchnię mojej koleżanki :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)