wtorek, 3 listopada 2020

Kompozycja w bieli i fiolecie

 Dzisiaj chciałabym Wam pokazać inspirację dla Creatikon.

Sklep posiada ciekawą ofertę dla osób, które nie posiadają maszynki wycinająco-tłoczącej i wykrojników,  a chciałyby rozpocząć przygodę z foamiranowymi kwiatami. Są nią gotowe zestawy płatków w różnych rozmiarach i kolorach.

W dzisiejszej inspiracji wykorzystałam zestaw I płatki wielkości 7 cm w kolorze liliowym (zrobiłam z niego jedną z róż), zestaw  płatki wielkości 5 cm w kolorze liliowym i białym (7 cm) - wykonałam z nich drugą różę i białe kwiatki. Ponadto do wykonania listków użyłam ciemnozielonej taśmy florystycznej, drut florystyczny, zielony foamiran oraz koniczynki białe (środki białych kwiatków). 

Tym razem kompozycję przykleiłam do dużej owalnej frezowanej plakietki MDF, którą pomalowałam bezbarwnym lakierem.




6 komentarzy:

  1. Ale mi dogodziłaś - ten fiolet jest przepiękny, cała kompozycja również :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie się spodobała ta kompozycja :-)

      Usuń
  2. Fajnie, że całość prezentuje się bardzo elegancko. Nie zawsze przebadałem, za kwiatami w takim wydaniu, atu roszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że tym razem Ci się spodobało :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)