poniedziałek, 30 listopada 2020

Bombki z tekturki

 W sklepie Creatikon pojawiły się nowości - bombki wycięte z tekturki beermat. Występują one w różnych kształtach i rozmiarach.
Do swojej inspiracji wybrałam dwie bazy: bazę kartki/bombki z dziurką o wymiarze 15 cm i bazę kartki/gwiazdka 15 cm.

Bazy ozdobiłam za pomocą wzorów z masek. Pomalowałam je woskami.
Wykorzystałam też zestawy płatków gwiazdy betlejemskiej oraz środki do kwiatków: pręciki małe czerwone, jarzębina czerwono zielona szron oraz listki 02 zielone i brokatową choinkę.

 







6 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszły! Też właśnie robiłam kraftowe bombeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie doszłam do przekonania, że takie kartki-bombki czy przywieszki, mają duży sens. Biorąc pod uwagę nakład czasu pracy nad jedną sztuką ... szkoda jej tylko na jeden sezon. Takie śliczne ozdoby będą pewnie chowane do pudełka z innymi cudeńkami aby w następnych sezonach znowu zabłysnąć na choinkach. Piękne prace Danusiu. Jak Bóg da, w przyszłym sezonie biorę z Ciebie przykład :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Craftfanka, Tesa57, Elunia, Sandra - miło mi, że ta nowość i Wam przypadłą do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)