wtorek, 24 listopada 2020

Choineczka

 Dzisiaj bożonarodzeniowa inspiracja dla Creatikon.

Na sklepikowych półkach znalazłam produkty, które wykorzystałam podczas wykonywania kolejnej świątecznej pracy. Tym razem to choinka ze stożka styropianowego, owinięta bawełnianym sznurkiem.

Do jej przyozdobienia użyłam:
- choinki brokatowej
-   jarzębiny czerwono-zielonej szron
- pręciki małe czerwone
- dwustronna taśma cienka
- klej na ciepło
- foamiran butelkowa zieleń
- foamiran czerwony

Poinsecje wycięłam wykrojnikiem Lady E Design - Poinsettia







4 komentarze:

  1. Bardzo lubię prace w tym klimacie/ jutowo- sznurkowym/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i apetyczna :-) Apetyczna, bo kojarzy mi się z odwróconym wafelkiem do lodów - czyżby głodnej lody na myśli? :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Tesa57, Elunia, Annette - dziękuję Wam za miłe komentarze <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)