czwartek, 5 marca 2020

Z tęsknoty za wiosną

Pogoda za oknem nas nie rozpieszcza. Właściwie nie wiadomo, co to za pora roku. Nie wiem jak Wy, ale ja już mocno tęsknię za wioną, z jej wszechobecną zielenią, pięknymi kwiatami, motylami i ptakami.
By sobie tę tęsknotę nieco osłodzić, zrobiłam sobie zawieszkę na ścianę w formie motyla.
Bazą jest zawieszka motyla z HDF z Artistiko. Zmediowałam ją czarnym gesso, białym gesso, zieloną farbą, lakierem, woskiem. Przyozdobiłam ją za pomocą maski.
Kompozycja to kwiaty wycięte za pomocą wykrojników Lady E Design: Flower 001, Flower 004, Poinsettia. Wycinałam je z białego foamiranu zakupionego w sklepie Creatikon. Z tego sklepu pochodzą również wykorzystane przeze mnie gałązki i listki (zielone listki 03, listki zielone 05, kuleczki zielono - czerwone).

A całość prezentuje się tak:







18 komentarzy:

  1. Świetna przypominajka o nadchodzącej wiośnie. Oby nadeszła już niebawem. Czekam z równym utęsknieniem. Teraz możesz sobie oczy uradować zawieszką. Dzięki za bodziec do działania w jej oczekiwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojoj, zapachniało wiosną! Piękny motyl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakuje już tej zieleni. Piękny motyl. Wyszedł Ci niesamowity kolor bazy. Super.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny motylek :) Ja też tęsknię za prawdziwą wiosną...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie przywołujesz wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł na motyla, bardzo wiosennie się zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam motyle ... Twój jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest mi niezwykle miło, że motylek zyskał tak duże grono sympatyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ fantastyczny motyl:) Cudowne kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Praca śliczna. Sama nie wiem czy czekać na wiosnę ze względu na alergię ;) Ale lubię podziwiać każdy pączek, który chce stać się pięknym kwiatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna jest piękna :-) Miło mi, że spodobała Ci się moja praca :-)

      Usuń
  11. Udał się! i ta bielona zieleń taka spokojna ale nie nudna! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)