piątek, 20 marca 2020

Wielkanocne dekoracje

Dzisiaj chcę Wam pokazać inspirację, którą przygotowałam dla sklepu Creatikon.
Na jego półkach znalazłam następujące produkty: kuleczki zielono-czerwone, listki zielone 03, listki zielone 05, faomiran: biały, żółty, liliowy, fioletowy, beżowy drut powlekany.
Wykorzystałam je do wykonania małych dekoracji wielkanocnych na bazie styropianowych jajek owijanych sznurkiem jutowym. Jajka mają ok. 6 cm wysokości, czyli zbliżoną do jajek naturalnych. Przyklejone są do krążków z tektury, również owiniętej sznurkiem.
Jajeczka przyozdobiłam kompozycją z foamiranowych kwiatów, które wycięłam za pomocą wykrojników Lady E Design: Flower 7, Flower 6, Tiny flowers

A tak się prezentują









11 komentarzy:

  1. Piękne! A kwiaty w szczególności - narcyzy jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ozdoby świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi kobietki, że jajeczka przypadły Wam do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ozdóbki są wystrzałowe, brawo! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Już pisałam na Fb, że narcyze to Twoja wizytówka i nie potrzeba podpisu, żeby wiedzieć, że to Twoja praca.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)