niedziela, 22 marca 2020

Kopertówka w pięciu odsłonach

Na grupie Halo Crafty z sprawą Inka Klonowa bawimy się w kopertówkami. Inka stworzyła 3 kursy, dla chętnych były też do nabycia KITy, a w poniedziałek odbyła się premiera pierwszego z kursów. Nie mogłam się oprzeć i od razu zabrałam się do pracy.

A oto i jej efekty

Kopertówka pierwsza.
 Wersja Inki była komunijna. Moja jest urodzinowa i różni się tylko od napisem na banderoli





Druga kopertówka - mini
 wykonana z arkusza A4




Kopertówka nr 3
Wykonana jest z jednego arkusza papieru scrapowego i prezentuje się tak:






Czwarta kopertówka - z kieszonką pop up





Piąta kopertówka - z prostym zamknięciem i wykorzystaniem mediów



 


10 komentarzy:

  1. Piękne wszystkie pod każdym względem.... Papiery, kolorystyka, kompozycje dekoracyjne. Ciekawa faktura na tej ostatniej. Szczerze podziwiam, Danusiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Krysiu, że Ci się spodobały :-)

      Usuń
  2. Cudowne, niepowtarzalne, każda jedna! A te lilie w pięknych kolorach wspaniale podbijają jeszcze ich wartość��❤�� Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytać takie słowa, to bardzo miła lektura :-)

      Usuń
  3. i jak tu nie wzdychać,cudne

    OdpowiedzUsuń
  4. Zebrane razem wszystkie karteczki z kursu wyglądają świetnie.
    Wszystkie takie ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Basiu, że spodobały się także Tobie :-)

      Usuń
  5. Wszystkie piękne, choć kopertówka numer dwa skojarzyła mi się z literaturą obozową, w której aktualnie się zaczytuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, czyli wpisałam się w temat ;-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)