niedziela, 26 maja 2019

Kartka DL na chrzest w pudełku

Ostatnio zdecydowałam się na pocięcie papierów LemonCraft - "Nie zapomnij mnie".
Parę prac już powstało z tymi papierami, a teraz przyszłą kolej na kartkę w pudełko z okazji chrztu. wybrałam białą bazę w rozmiarze DL i białe wysokie pudełko z okienkiem - wszystko marki GoatBox.
 
 Kartkę przyozdobiłam m.im, tekturkowym napisem, papierowymi scrapkami i niezapominajkami, które wycięłam z białego papieru czerpanego







Kartka jest inspiracją dla sklepu Czerwony Cyrkiel.
Na blogu
znajdziecie linki do wykorzystanych produktów



4 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje , oj będę się wzorowała ,gdy zajdzie potrzeba ,chrzcielnicę mam ale jeszcze nigdy nie używałam ,a tu wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)