wtorek, 14 maja 2019

Dla koleżanek

Ostatnio miałam przyjemność spotkania się w realu z moją koleżanką, z którą znamy się od wielu lat z sieci. Koleżanka prowadzi magiczną galerię Copper Cave, w której dominuje miedź. Postanowiłam od siebie podarować jej też małe co nieco w miedzianym kolorze.
Baza pudełka pochodzi z GoatBox




Wśród moich koleżanek jest też kilka  pielęgniarek. Poza shadow boxem, który niedawno pokazałam zrobiłam też skromną karteczkę z niezapominajkami.
Użyłam papierów - LemonCraft i bazy z GoatBox






4 komentarze:

  1. Piękne prezenty przygotowałaś Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęściary te twoje koleżanki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy są w tej galerii - prawie tak piękne, jak Twoje prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam za miłe słowa <3 Jak będziecie mieli okazję, to wyberzcie sie do Wrocławia i odwiedźcie, to fantastyczne miejsce :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)