piątek, 10 maja 2019

Diamond fold card – kurs

Kartki o nietypowym kształcie, pozwalają nam uzyskać efekt WOW!!!
Poproszono mnie, abym pokazała w jaki sposób zrobiłam swoją kartkę Vintage typu diamond fold card.
Zatem zapraszam Was na foto-kurs, który zrobiłam także dla sklepu 14 Craft Bar. Sami zobaczycie, że to całkiem prosta forma

Krok pierwszy 
Z grubszego papieru np. o gramaturze ok. 250 g/m2 wycinamy bazę, wg zamieszczonego szablonu  Następnie bigujemy i zginamy bazę zgodnie z liniami zaznaczonymi na szablonie: niebieskie – wklęsłe, czerwone - wypukłe


Krok drugi
Z papieru scrapowego wycinany kształty, którymi będziemy wyklejali poszczególne elementy bazy
 
 
 
Krok trzeci

Brzegi bazy i wyciętych elementów barwimy za pomocą tuszu
  




 Krok czwarty
Przyklejamy elementy z papieru scrapowego w odpowiednie miejsca na bazie, zginamy w odpowiednich miejscach i … mamy gotową bazę.



  Teraz czeka nas najprzyjemniejsza cześć pracy – ozdabianie.
W związku z tym potrzebujemy: klej – na gorąco i do papieru, kwiatki, listki, tusz, wycięte owale – ramki



 Krok piąty
Delikatnie tuszuję brzegi owali wyciętych z papieru scrapowego, które następnie naklejam na
owalne serwetki wycięte z tego samego papieru, co baza. Do mniejszej bazy doklejam także tekturą z napisem






 Krok szósty
Moje listki wycięłam z papieru za pomocą wykrojników Lady E Design – Leaves 003, Leaf 5. Za pomocą tuszu delikatnie pokolorowałam brzegi, a następnie delikatnie skręciłam każdy z listków


  Krok siódmy
Układamy na bazie-owalu listki, następnie kwiatki i kiedy kompozycja jest gotowa przyklejamy. Listki przykleiłam klejem do papieru, a kwiatki z foamiranu (wycinałam je wykrojnikiem LadyE Design- Flower 004   – klejem na gorąco



Krok ósmy
Tak przygotowaną ramkę przyklejamy do bazy. Podobnie robimy z ramką z napisem.







Ładna kartka potrzebuje jeszcze fajnego pudełka. Takie znajdziecie na półkach 14 Craft Bar– zakleiłam okienko ;-)







Mam nadzieję, że mój kurs pomoże Stworzyć wam ciekawą karteczkę o niebanalnym kształcie





9 komentarzy:

  1. Cudownie wyrazisty tutek. Dzięki serdeczne, na pewno skorzystam. Praca przepiękna choć wydaje się trudna. Zobaczymy .

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna nowa forma. Uwielbam zmiany :-) Świetny kursik :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. rozszalałaś się z kursami,ja nie nadążam......ale bardzo,bardzo dziękuję-cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kurs. Kartka cudna. Dziękuję Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka i świetna forma, a kursik bardzo czytelny, na pewno skorzystam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam kobietki za wszystkie miłe słowa <3 Mam nadzieję, że kiedyś kursik Wam się przyda :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te nietypowe kształty mogą być ciekawą oprawą dla haftu matematycznego, tylko jakoś nie mogę się za nie zabrać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - haft matematyczny będzie się w tej formie fajnie prezentował. Koniecznie spróbuj :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)