niedziela, 3 czerwca 2018

Okrągłe pudełko (80/2018)

Jako dzisiejszą inspirację wybrałam okrągłe tekturkowe pudełko. Kupiłam je w Filigrankach. Mi pozostało tylko jego ozdobienie.
 Pudełko okleiłam cienką tapetą papierową imitującą drewno. Potem dokleiłam bawełniane koronki, półperełki i wstążkę.
Kolejnym etapem było ozdobienie wieczka. Wykorzystałam do tego kwiaty: różę i margerytkę, które wykonałam z welurowego oraz irańskiego foamiranu. Listki wycięte są z oliwkowego foamiranu irańskiego.  Foamiran kolorowałam suchymi pastelami. Wszystkie płatki róż i listki wycinałam odręcznie nożyczkami.
Pudełko będzie mi służyło do przechowywania moich kwiatków.

A to efekty mojej pracy
- zdjęcia pokazują pudełko oraz wieczko









6 komentarzy:

  1. Fantastyczne pudełko na piękne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, pudełko zdecydowanie zbyt małe :-) Proszę na kwiatuszki zrobić większe haha. No tak, Ty na bieżąco je zużywasz :-) Super pudełeczko na równie wspaniałą zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko bardzo ładne, a kwiaty zachwycające :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za tyle miłych słów <3 Aż chce się robić i pokazywać kolejne prace :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)