środa, 6 czerwca 2018

Craftowy urodzinowy easel card (81/2018)


Lubię kartki o niestandardowym kształcie. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać craftową kartkę sztalugową, którą przyozdobiłam mintayowymi papierkami oraz kompozycją z moich kwiatków, stworzonych z foamiranu: jedwabnego i irańskiego
Kompozycję dopełniają motylki wycięte z arkusza papier ozdobny A4 Lemon Craft-VINTAGE TIME 023
Bazę kartki można nabyć w sklepie Rzeczy z papieru - pracownia rękodzieła.
  Kartka jest inspiracją dla sklepu Three Wishes








5 komentarzy:

  1. Kolejna fajna kartka ,a kwiatki ,no cóż znowu muszę się powtórzyć - piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, co bardziej mi się podoba - same kwiaty, czy cała kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również lubię różne kształty kartek. Nie popadamy w rutynę :-) Bardzo ciekawa kolorystyka. Całość pierwsza klasa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna cudna kartka, a kwiatki - jak zwykle - mistrzostwo świata.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że spodobała się wam ta karteczka :-) Miło mi, że i kwiatki też przypadły Wam do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)