sobota, 9 czerwca 2018

M, czyli filigrankowa litera 3D (82/20181)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać nowość u mnie, a mianowicie tekturkową literkę 3D. Jej bazę możecie kupić w Filigrankach. Okleiłam ją papierami  LemonCraft - Nie zapomnij mnie 03
Literkę przyozdobiłam swoimi kwiatkami (róże i margerytki), tekturkowymi zawijaskami, motylkami wyciętymi z arkusza LamonCraft - Vintage Time 023 YESTERDAY MOTYLKI oraz aniołkiem, którego wycisnęłam z masy soft.
Literka jest moją inspiracją dla sklepu Filigranki i można ją również zobaczyć na sklepowym blogu















Moją pracę zgłaszam na wyzwanie

https://foamiranpolska.blogspot.com/2018/06/wyzwanie21-co-mi-w-duszy-gra.html

7 komentarzy:

  1. Fajny pomysł te literki ,a Twoje ozdobienie dodaje jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę, czegoś takiego jeszcze nie było - piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się kobietki, że tak życzliwie przyjęłyście tę świeżynkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo orygnalne podejście do papierkowych piekności. Świeżynka niezwykle udana. Nuszę przyznać, że papier (stare drewniane deseczki) też robi wrażenie. Pamiętam Twoje kartkowe literki, ale ta jest również bardzo atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu - ogromnie mi miło, że literka Ci się spodobała. Uwielbiam motyw drewna na papierkach. A literki 3D to taka dodatkowa personalizacja pracy

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)