piątek, 27 października 2017

Kwieciste pożegnanie (32/2017)

Jak ten czas szybko biegnie... Ani się człowiek obejrzy, a już rok mija... Czas na zamiany...
Chcę Wam dzisiaj pokazać niezwykle kwiecistą karteczkę - składaczka z sentencją, którą zrobiłam dla Sklepiku Gosi. Jest to  praca, którą żegnam się ze wspaniałym DT Sklepiku Gosi.
W tym miejscu chciałam podziękować Uli za to, że zaproponowała mi współpracę, odnajdując mnie gdzieś w blogosferze, a pozostałym dziewczynom za naprawdę fantastyczną atmosferę i współpracę.
Mam nadzieję, że obserwatorzy bloga będą mogli nadal odnajdywać na nim wiele oryginalnych i ciekawych inspiracji.

A moja karteczka prezentuje się tak:








Szczegóły dotyczące wykorzystanych materiałów znajdziecie na sklepikowym blogu :-)

10 komentarzy:

  1. Pięknie się pożegnałaś ,kwiatki jak zwykle cudne ,papier kwiecisty również mi się podoba :)R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Reniu <3 Cieszę się, że Ci się spodobała karteczka i kwiatki :-)

      Usuń
  2. Faktycznie czas szybko biegnie. Zdziwiłam się gdy napisałaś o żegnaniu się, bo wydawało mi się,że to nie tak dawno było, gdy zaczęłąś inspirować w "Sklepiku Gosi".Na szczęście Twoje inspiracje będą nadal dostępne na blogu. Składaczek piękny. No i oczywiscie kwiatki na nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pożegnanie w pełną klasą,wspaniała kartka

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka i dziękuję Danusiu, że tak pięknie inspirowałaś na blogu sklepiku Gosi:). Jednak tak już w życiu bywa, że aby coś się zaczęło, coś innego musi się skończyć. Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci Kasiu za miłe słowa <3 Praca w DT Sklepiku Gosi była dla mnie przyjemnością. Niestety doba ma tylko 24 godziny, a nowych innych wyzwań przede mną trochę się nazbierało

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)