poniedziałek, 9 października 2017

Świąteczna klatka (18/2017)


Coraz więcej scraperek tworzy już prace o tematyce świątecznej. I u mnie pojawiło się już kilka. Dzisiaj chciałam Wam pokazać w jaki sposób przyozdobiłam małą metalową klatkę, która niedawno pojawiła się w sklepie Three Wishes.
Wykorzystywałam do tego poinsecje, które zrobiłam z czerwonegofoamiranu irańskiego oraz czerwoną wstążeczkę w kratkę, która pochodzi z tego zestawu tasiemek. Poszczególne elementy przyklejałam klejem na gorąco lub klejem do foamiranu.

A tak prezentuje się moja klatka i kwiaty na niej 






Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja inspiracja. Jeżeli tak, to zapraszam na zakupy do Three Wishes, gdzie możecie kupić wykorzystane przeze mnie produkty

6 komentarzy:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)