niedziela, 22 października 2017

Bożonarodzeniowe saneczki (29/2017)


W sklepie Three Wishes pojawiły się rewelacyjne drewniane sanki, idealne do kompozycji bożonarodzeniowych. Mogą też stanowić ciekawą alternatywę prezentu świątecznego.
Postanowiłam je ozdobić i zrobić z nich... świecznik świąteczny. Do jego wykonania użyłam poinsecji, które zrobiłam z foamiranu: czerwonego i białego, a także pręciki ryżyk perełki brokat - czerwone.
Sanki pomalowałam farbą akrylową w kolorze ecru, potem użyłam jeszcze tuszu w kolorze ochra

A tak prezentują się moje sanki - świecznik







Jeżeli spodobały Ci się moje saneczki, to zapraszam na zakupy do Three Wishes i na bloga sklepu, gdzie znajdziesz listę wykorzystanych przeze mnie produktów.

7 komentarzy:

  1. Piękne - Ty jak już coś zrobisz ,to nie ma się do czego doczepić ,wszystko tak pięknie ze smakiem skomponowane ,bardzo mi się podoba ta Twoja ozdoba :)R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam Reniu - pewnie jakbyś dobrze poszperała, to znalazłabyś jakieś niedociągnięcia :-) Ale cieszę się, że Ci się te moje saneczki spodobały :-)

      Usuń
  2. WOW jaka cudna świąteczna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Elu, że i Tobie saneczki się spodobały :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)