środa, 13 września 2017

Anioł - zawieszka (5/2017)

Dzisiaj praca w świątecznym klimacie.
Miałam w domu zawieszkę - anioła z drewna i postanowiłam nieco zmienić jego image. Nie powiem - farba nieco przyżółkła, więc potraktowałam całą powierzchnię białym tuszem. Po wysuszeniu na skrzydła nałożyłam nieco farby strukturalnej i delikatnie oprószyłam brokatem. Z kolei dół przyozdobiłam sztucznym śniegiem. A potem w ruch poszły poinsecje z foamiranu, susz, laski cynamonu, jagody głogu, tekturkowe gwiazdki i napis i... aniołek zyskał nowy wygląd. Zresztą oceńcie sami. Dla lepszego oglądu daję 2 zdjęcia na jasnym i ciemnym tle :-) Ciekawa jestem, czy Wam się spodobał


10 komentarzy:

  1. Fajnie anioła "ubrałaś" Ty z wszystkiego zrobisz coś hi hi - Renia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Reniu, że spodobało Ci się to nowe "ubranko" :-)

      Usuń
  2. Piękne drugie życie aniołka :-) Powiesiłabym go na drzwiach wejściowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się spodobał. Niestety ten jest już "zajęty" - od początku robiłam go "pod" pewną osobę :-)

      Usuń
  3. Cudowny! Widzę, że na serio przygotowujesz się do świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Anetko - świąteczne klimaty zadomowiły się u mnie na dobre :-)

      Usuń
  4. Podoba mi się drugie życie aniołka.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Elu, że i Tobie się spodobał :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)